X
Sluiten
  •  Groepenkast specialist
  •  Vakkundig advies
  •  Eigen assemblage werkplaats
  •  Snelle levering
  •  Gratis verzending boven €200,-

Waarom MDH?

  • Groepenkast specialist
  • Vakkundig advies
  • Eigen assemblage werkplaats
  • Snelle levering 
  • Gratis verzending boven €200,-
  • Weborder Afhaalpunt

Heeft u een maatwerk groepenkast uit onze eigen assemblage werkplaats nodig?

Stel hier uw groepenkast samen

Ruilen of retourneren

Mogelijkheid om  producten retour te sturen?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een bestelling of product aan ons retour wilt zenden. In dit geval heeft u recht op het herroepingrecht. Dit betekent dat u al uw aankopen altijd binnen 14 kalenderdagen, zonder opgaaf van reden, aan ons terug mag sturen. Uiteraard stellen we het wel op prijs als u een reden opgeeft zodat wij een nog betere service aan kunnen bieden aan onze klanten.

Uitgesloten van retournering zijn:

  • Aangebroken verpakkingen of beschadigde producten;
  • Speciaal op maat geknipte kabels, maatwerk groepenkasten of bestelde producten in opdracht van de koper;
  • Producten die niet in voorraad zijn en speciaal voor u besteld zijn;
  • Producten elders gekocht dan bij mdhelektroshop.nl;
  • mdhelektroshop.nll behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.

Wanneer een geretourneerd product niet in de originele verpakking zit, aangebroken of beschadigd is kunnen wij de producten niet retour nemen. Dit omdat bij het wederverkopen van de producten een juist verpakt, onaangebroken en onbeschadigd product gewenst is bij de klant. Indien een verpakking toch beschadigd is, kan mdhelektroshop.nl er voor kiezen het product deels te vergoeden.

Indien u uw bestelling wilt ruilen of retourneren dient u onderstaande stappen te doorlopen. 

  1. U vult de velden van het retourformulier in en drukt op Versturen.
  2. U dient de goederen indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking en onbeschadigd retour te sturen.
  3. Retourformulier of kopie van factuur meezenden in pakket.
  4. Retouren dienen verstuurd te worden met PostNL d.m.v. een PostNL pakketzegel (verkrijgbaar bij het postkantoor)

We vragen u de retourzending goed te verpakken om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden toegestuurd. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd. Retouren dienen verstuurd te worden met PostNL d.m.v. een PostNL pakketzegel (verkrijgbaar bij het postkantoor).

Wij zullen beoordelen of de retourzending wordt geaccepteerd of geweigerd. Wanneer een retour gewijzigd wordt zullen wij contact met u opnemen.

Wie betaalt de retour verzendkosten?
Wettelijk zijn wij enkel verplicht de retour verzendkosten te vergoeden indien wij u een product verzonden hebben dat u niet besteld heeft en dus foutief door ons aan u verzonden is. Daarnaast vergoeden wij de retour verzendkosten als het geleverde product defect is binnen 30 dagen. In alle andere gevallen zijn de verzendkosten voor uw rekening. Indien u recht heeft op vergoeding van de verzendkosten, dan boeken wij deze kosten na ontvangst van de retournering terug naar uw bank- of girorekening. Voor Nederland en België vergoeden wij maximaal het bedrag van € 6,95. Dit zijn de kosten van een pakketzegel (verkrijgbaar bij het postkantoor).

Wanneer krijg ik mijn betaling teruggestort?
Het bedrag zal uiterlijk binnen, het termijn van 14 kalenderdagen, na ontvangst van de goederen op uw bank- of girorekening worden teruggestort. In de meeste gevallen is gebeurt dit echter veel sneller (2-3 werkdagen).