X
Sluiten

Klantenservice

Tel.: 0486-851558

  •  Ruim 100.000 artikelen 
  •  Gratis verzending boven € 200
  •  Snelle levering
  •  14 dagen retourrecht
  •  Persoonlijke service

Verzending & bezorging

Verzendkosten
De verzendkosten van uw bestellingbedragen tot € 200,00 incl. btw binnen Nederland  € 6,95, ongeacht of het via GLS pakketpost of PostNL brievenpost verstuurd wordt. Is uw bestellingen boven de € 200,00 incl. btw, dan verzenden wij uw bestelling GRATIS! Voor levering onder Rembours rekenen wij € 14,95 toeslag. De bijbehorende verzendkosten worden tijdens de bestelprocedure (afhankelijk van uw aangegeven voorkeur) automatisch ingevuld. 

Verzendwijze

Wij verzenden uw bestelling met GLS en PostNL.
Indien het als pakket verstuurd wordt en de bezorger treft u niet thuis, dan zal hij een tweede afleverpoging doen. Bent u opnieuw niet thuis, dan zal de bezorger u een kennisgeving in de brievenbus doen en wordt het pakket voor u klaargelegd op een GLS afhaalpunt. Let op, het kan zijn dat dit niet direct in uw buurt is.

Als u van te voren weet niet in staat te zijn om uw bestelling thuis aan te nemen, kunt u ook een alternatief bezorgadres bij ons achterlaten. Vul uw alternatieve adres in bij het veld "afleveradres" tijdens het plaatsen van uw bestelling. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling op het door u gewenste adres afgeleverd wordt. Ook is het mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen bij een GLS afhaalpunt.

Let op: Afleveren aan een postbus is niet mogelijk! Voor verzendingen naar het buitenland zijn andere bezorgkosten van toepassing!

Tijdsindicatie van aflevering:

Normaal gesproken zal het pakket nadat u een bevestigingsmail van GLS heeft gehad, de eerst volgende werkdag worden afgeleverd. GLS werkt met tijdsvensters waarbinnen dit normaliter zal gebeuren. In de mail welke u van GLS kijgt zal een link staan om het tijdsvenster van uw afleveradres op te vragen, Dit betreft indicatieve niet gegarandeerde aflevertijden per werkdag.                                                                                  Aan deze tijdsindicaties kunnen geen rechten worden ontleend. Bijzondere omstandigheden kunnen er toe leiden dat de pakketbezorger eerder of later dan het aangegeven tijdsvenster de zending komt aanbieden. Wanneer u niet thuis bent wordt de zending eventueel bij uw directe buren aangeboden of anders retour genomen. In alle gevallen wordt een bericht achtergelaten.

Een pakket ophalen bij GLS PakketShop

Op de dag van verzending krijgt u een mail van GLS waarin u aan kunt geven uw bestelling af te willen halen bij een GLS PakketShop.

Indien u de bestelling op een afhaalpunt wilt laten bezorgen moet u dat zelf apart opgeven bij de vervoerder. GLS brengt uw pakket dan naar de door u geselecteerde GLS PakketShop. Nadat het pakket is aangekomen bij de gekozen PakketShop, stelt GLS u per SMS/E-mail op de hoogte. U kunt vervolgens het pakket binnen 5 werkdagen(tussen 9:00-18.00)  afhalen.

GLS beschikt over meer dan 600 afhaalpunten. Zoek nu uw dichtstbijzijnde afhaalpunt via https://www.gls-info.nl/ps

Let op: Het afhalen van een pakket kan uitsluitend met een geldig legitimatiebewijs zoals bijvoorbeeld een geldig paspoort, rijbewijs of identiteitskaart.

Afhaalmogelijkheden

U kunt uw bestelde producten aan onze afhaalbalie in Langenboom ophalen, dit kan vaak zelfs nog dezelfde dag indien de producten voorradig zijn. Bel ons altijd even op als u van plan bent naar ons te komen om uw bestelling af te halen. Dit om teleurstelling te voorkomen. Onze afhaalbalie is op werkdagen geopend van 13.30 uur tot 17.00 uur. U kunt de bestelling afhalen na vooruitbetaling via onze webshop of u kunt de bestelling ter plaatsen contant voldoen en u kunt bij ons uiteraard gewoon pinnen.